Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

R^R^ Pouze bych nesměle podotknul, že už to, jak se takovými "hloupostmi" vážně zabýváme, je muslimský úspěch !!! Ještě před třiceti lety by to byla úspěšná satira z Dikobrazu.

Přes držku nemůžeme, vyhostit občana státu nejde, mít koncepci, jak na to - zruší vám účet, za účast na demonstraci jsme u některých ministrů fašisti, tak co vlastně můžeme? Jít do předklonu? Jak pes ocas mezi nohy?

Nu, občane, je potřeba se rozhodnout.

6 0
možnosti
JJ

A co takhle pár přes držku na vzpamatování? Ale to bychom je museli mydlit do skonání světa - nebo islámu.Takže toho já se nedožiji...RvR^;-D[>-]

0 0
možnosti
PB

..... bych to neviděl zas tak černě,- ešivá v tem Bruselu zmákli banány a máslo tak zmáknou aj legalizaci pedofilie,- v čem je problém VEU?!

3 0
možnosti
JH

Smolíčku, Pacholíčku - otevři dveře, jen dva prstíčky strčíme....

7 0
možnosti
RT

Pokud muslim spáchá trestný čin, tak západoevropské státy "přihlíží" ke kulturním odlišnostem. Kam až tato zvrácená logika a spravedlnost může dojít, výstižně popisujete ve svém článku. Čím více dovolí muslimům v západní Evropě, tím více budou muslimové drzejší k většinové společnosti.JinakR^

9 0
možnosti
IB

I22v43o 67B43o37u17š64e

18. 2. 2016 17:48

Nějaký příklad?

0 0
možnosti
SB

Směrem od muslimů k nám je tady řada omezení, které jsou neslučitelné s naší kulturou.

Třeba naprostý zákaz i toho nejnevinnějšího kontaktu muslimské ženy s jiným mužem než s jejím manželem.

Když budu v obsazeném vlaku a v nějakém osmimístném kupé bude sedm žen a poslední volné místo v celém vagoně, tak nehodlám stát jenom proto, že třeba ty ženy jsou muslimky. Tohle je moje země a já jezdím ve vlaku, na který jsem přispěl svými daněmi. Hodlám respektovat to, že s těmi ženami nemohu zapříst rozhovor, jak se někdy ve vlaku spolu baví i naprosto náhodní sousedé. Jsem ochoten tolerovat, že s nimi nesmím promluvit ani slovo, ale nejsem ochoten celou cestu stát jenom kvůli nějakému hloupému náboženskému nařízení. Já jsem v tom vlaku stejně tak plnoprávný cestující jako ty muslimky a to místo bylo poslední volné. Jestli se jim tohle nelíbí, tak ať si zůstanou ve svých zemích nebo ať tím vlakem necestují, ale já v takovém případě na to poslední volné místo k sezení uplatňuji své právo. U nás je naprosto běžné, že bez ohledu na pohlaví, věk, rodinný stav nebo náboženské vyznání spolu ve stejném kupé cestují lidé, kteří se vůbec neznají, a nejsou výjimky ani situace, kdy sedm lidí v kupé je jednoho pohlaví a osmý je opačného pohlaví. Klidně může cestovat jediná žena se sedmi muži nebo jediný muž se sedmi ženami a navzájem se nikdo s nikým v tom kupé nemusí znát. Takové jsou u nás zvyklosti a nikdo mi v mé zemi nebude předepisovat, že se to nesmí. Já kvůli tomu nejsem ochoten stát na chodbičce, když tam to jedno místo k sezení je volné.

Jestli se jim to nelíbí, tak mohou z toho kupé vystoupit a celou cestu jet vstoje ony. To je jejich věc. Já bych to považoval za zbytečné, avšak já jsem je z toho kupé nevyhazoval. Já jsem si pouze nárokoval poslední volné místo k sezení a to, že nakonec šly na chodbu ony, bylo by jejich svobodné rozhodnutí. A na tom trvám a trvat budu.

25 1
možnosti
IB

I69v57o 51B50o94u34š73e

18. 2. 2016 13:57

Nějaký seriozní zdroj by nebyl?

1 7
možnosti
MP

A co je podle vás dnes seriozní zdroj? ČT, ČRo nebo IDNES?8-o

6 1
možnosti
JC

Naše právo je s tím jejich zcela neslučitelné. A to nejen ve věku snubitelnosti (u nich většinou 8 let, u nás 18 a jen na soudní dispens 16). Jde také o bigamii, která je u nás trestným činem. O rovné dědické právo synů a dcer. O rovný přístup ke vzdělání. Atd. atp.

My k nám žádné muslimské migranty brát nemůžeme, protože bychom jich museli polovinu hned zavřít do vězení. A takové kapacity věznic nemáme.

13 0
možnosti
Foto

Přesně tak! R^

Je toho mnohem víc a v mnoha jiných a dalších konsekvencích a souvislostech.

11 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2295x
Zajímám se o dění ve společnosti a mnohé věci mně připadají absurdní a nehodné 21. století. Nemám rád lživé zpravodajství a komentáře, politickou korektnost a pokrytectví a rád otevřeně nazývám věci pravými jmény.

Píšu jen tehdy, pokud mě něco skutečně "nadzvedne".

Seznam rubrik