Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SN

:-).....Lépe by to napsat nešlo ! R^R^R^

0 0
možnosti
TG

T60o39m13á73š 19G49a41y12e13r

12. 10. 2016 21:49

R^ Vašim obavám rozumím, cítím to podobně. V[>-]

P.S. Jsem rád, že jste se vrátil!

3 0
možnosti
SB

V lecčems máte pravdu, ale v jedné věci nesouhlasím: V tom, když píšete, že náš dobrovolný vstup do NATO (byl jsem příznivcem vstupu a dodnes dodatečně jsem) a do EU (tam jsem v referendu hlasoval proti a dodnes ten názor zastávám, že to byl krok špatným směrem) nás do té šlamastyky dostal.

Nikoli, nedostal.

Jestliže ostatní evropské země tohle udělaly, tak by nás ta vlna smetla i v případě, že bychom v těch institucích nebyli. Nejednalo by se o politickou stránku věci, tedy že tenhle stát v EU je a tamten nikoli, nýbrž o zeměpisnou. Prostě ta vlna spláchává celou naši zeměpisnou oblast bez ohledu na členství v NATO nebo v EU.

3 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2295x
Zajímám se o dění ve společnosti a mnohé věci mně připadají absurdní a nehodné 21. století. Nemám rád lživé zpravodajství a komentáře, politickou korektnost a pokrytectví a rád otevřeně nazývám věci pravými jmény.

Píšu jen tehdy, pokud mě něco skutečně "nadzvedne".

Seznam rubrik