Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J45a90n 35R51i76c50h69t65e81r

14. 11. 2016 14:50

Bohužel, jde jen o další důkaz toho, že v dnešní generaci "umělců" už skutečné umělce najdeme jen těžko.

Nic proti satiře, neopak, ale chce-li ji někdo dělat, ať se nejdřív poučí u talentovanějších, jak se to má dělat. Tohle se hodí leda tak pro fanoušky bulváru a Ordinace...

2 3
možnosti

Tak je jasné, že by se měli prvně zeptat a poučit se u talentů (nejlépe vyznamenaných) a pak si zkusit něco nanečisto a pak možná, když se to bude všem líbit, to rozjet naostro. Jen, nevím proč, mi to připomíná tu dobu před rokem 89 :-/

1 1
možnosti

Pane Mazurku, pevné nervy. Zeman je na hradě teprve první volební období, proto si u nás lidi včetně herců zatím můžou vyjadřovat svůj názor na absurdní a ostudné opakované chování hradu. Ale nebojte, ono to časem utichne, až bude Zeman na hradě delší dobu a Vy budete stále spokojenější. Já třeba proti Hůlkovi nic nemám, ale jeho řád mám tak trochu spojen s jeho prací ve volbách pro našeho prezidenta a není zdaleka jediný. Škoda, že si letos nevzpomněl na Zdeňka Svěráka, Cimrmani slaví 50 let, Svěrák 80 let, humor po celou dobu za 1, nicméně nebyl dostatečně lojaální se Zemanem. Po přečtení vašeho příspěvku jsem si vzpomenul na doby před rokem 89.

3 2
možnosti

J71a31n 85R77i78c83h34t41e76r

14. 11. 2016 14:46

Na druhou stranu, Hůlka nepodepsal Antichartu;-)

0 0
možnosti

Pane Mazurku, pevné nervy. Většině diskutujících ani neproniklo do mozku, o čem to s paní Bradyovou nebo panem Hůlkou vůbec mluvíte... Za mě karma. R^

Satira je satira, ale já jsem zamrzla někde u Čendy Krchova. Nepochybuju, že narozdíl od Š+G po tomhle "kabaretu" neštěkne ani pes do roka, natož aby bavil lidi za padesát let. ;-)

3 2
možnosti

P40e48t44r 69M37a75j70e48r

12. 11. 2016 10:51

Je to Váš názor pane Mazurek, můj je takový, že vrchol ubohosti předvádí pan President a ovčí Mluvčáček.

9 3
možnosti

To, že někdo není zvyklý na jiný druh satiry je jeho problém. A článek pana Mazurka je ještě slabý čaj oproti reakcím na satiru v některých řekněme ještě více demokraticky rozvinutým zemím. Osobně bych uvítal mnohem tvrdší satiru vůči politikům v ČR všeobecně. Představení jsem viděl, je vtipné a ale na současnou dobu mne přišlo, že satira je příliš měkká, uhlazená. A to že se obouvají do Hůlky? Proboha vždyť je to veřejná osoba z vlastního rozhodnutí, nikdo ho nenutil, tak musí sakra počítat se satirou...

7 1
možnosti

P41e58t16r 97T12a15f13t

10. 11. 2016 15:18

Paneboze, autore, to myslite vazne? Dal nez po ekonomicke kecy se to precist nedalo a soudit hru pudle nejakych ukazek je hodne ubohe.

Zkratka kdyz uz chcete napsat kritiku, mel byste nejdrive dane dilo minimalne videt, v lepsim pripade pak byt i pravidelnym navstevnikem divadla.

Pripadate mi jako z minuleho rezimu, kdy delnicka trida povolovala / hodnotila divadlo, knihy, filmy a dalsi, kterym jako vy vubec nerozumela.

10 3
možnosti

ta satira vychází ze současné lidové tvorby, která je úměrná tomu co nám hrad předvádí. Až se spraví poměry na hradě, nebude nutné generovat podobné "zoufalosti" . Já na vulgarity moc nejsem, ale v tomhle případě docela chápu motivaci ...

3 2
možnosti

A57l69e37š 45W71o67l83k49e11r

10. 11. 2016 8:08

Odmítáním přiznat si skutečnost se náš stav asi nezlepší. (Napsal jsem to srozumitelněji, ale neprošlo to cenzurou. Vivat korektnost :-P)

1 0
možnosti

J50i61ř86í 45B61r85a29d81a

10. 11. 2016 7:58

Ohledně těch čínských investic - já bych rád věděl, do čeho Čína v ČR investuje. Pokud se investicemi rozumí nakupování firem, nevidím v tom samotném žádný přínos takových "investic". Pokud by firma koupená čínským investorem měla rozšířit výrobu, zaměstnat další lidi, pak to má smysl, jinak je to jenom přesun majetku do čínských rukou.

5 0
možnosti

Autor se rozčiluje nad výrazem "připos®aná země" a přitom mu zřejmě nedochází, že tu "připos®anou zemi" z nás udělalo devótní prohlášení našich čtyř nejvyšších ústavních činitelů. :-/ Rv

15 10
možnosti

J57a15n 39R30i47c65h53t44e13r

14. 11. 2016 14:48

Četl jste ho vůbec?

1 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2295x
Zajímám se o dění ve společnosti a mnohé věci mně připadají absurdní a nehodné 21. století. Nemám rád lživé zpravodajství a komentáře, politickou korektnost a pokrytectví a rád otevřeně nazývám věci pravými jmény.

Píšu jen tehdy, pokud mě něco skutečně "nadzvedne".

Seznam rubrik