Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VM

Cesta by tady byla a to, aby blogeři na iDnes přestali psát a diskutovat dokud se conzor neomluví a nevrátí blogerku zpět . Na české poměry a ambicioznost mnohých je to ale podle mě neproveditelné.

6 1
možnosti
Foto

A kde jsou moje diskuzní příspěvky, ptám se jáR^;-DR^ Pane Mazurku? Hm?;-)Rv

1 5
možnosti
JR

J33a69n 65R25á54ž

30. 11. 2016 15:34

Rubrika "Hyde park" se díky zásahům admin stane nejčtenější.

5 0
možnosti
JK

Děkuji pane Mazurku za citát Voltaira. Je na čase ho opakovat!

5 1
možnosti
IV

Bratr. Nezávislý, spravedlivý, dokonalý.:-P;-)Rv

10 1
možnosti
MF

Karma, blog Lucie Provazníkové byl výborný, tak holt se bude šířit jiným prostředky, ať se admini třeba po.....

45 3
možnosti
JR

J44a16n 61R80á59ž

30. 11. 2016 15:32

Mělo být plus. ...omlouvám se!

0 0
možnosti
MU

Banga sem, Banga tam ... :-P

12 2
možnosti
MV

Pane Mazurku, článek od Provazníkové jsem četl a s vámi a s ní souhlasím. Jedinopu nenávist zde šíří sluníčkáři a pomatená kavárna. Není týden, aby si nevybrali nějakou obět. :(

42 3
možnosti
IV

Takový malý Bangův konflikt zájmů. Myslíte, že vůbec ví, co to znamená?Rv

11 1
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2295x
Zajímám se o dění ve společnosti a mnohé věci mně připadají absurdní a nehodné 21. století. Nemám rád lživé zpravodajství a komentáře, politickou korektnost a pokrytectví a rád otevřeně nazývám věci pravými jmény.

Píšu jen tehdy, pokud mě něco skutečně "nadzvedne".

Seznam rubrik