Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

BANGA FAMILY....tu není co řešit

22 1
možnosti
LP

Vy to nejspíše víte už dávno. Pro mě je to novinka.

V diskusi pod Admin blogem jsem postřehl informaci, že 2 ze 4 adminů jsou Bangovi. Podíval jsem se na vizitku blogera "info.blog.idnes.cz" a ve vizitce je to skutečně napsáno:

Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Tereza Boehmová a Petra Bangová. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Tohle je fakt síla. Tohle soudruzi z NDR nezvládli. ;-D

2 0
možnosti
LP

Postřehl jsem dnes odstranění těchto blogů z hlavní strany blogu iDnes.

Dnes byly z hlavní strany blogu smazány tytopříspěvky:

Luděk Mazurek http://ludekmazurek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=570379

Richard Siemko http://siemko.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=570452

Jitka Přikrylová http://prikrylova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=570457

A samozřejmě blog Lucie Provazníkové. Zapomněl jsem na někoho? Děkuji.

16 0
možnosti
MK

Od května jsem rovněž mimo hl. stranu.

2 0
možnosti
TV

Karma. Nestacim se dnes divit..cekal jsem, ze za sve blogy pujdu mezi prvnimi..a vida, nekdo vyjadri svuj nazor k pochybnemu hudebnikovi nejmenovane minority, ktery ma prima brachu, a je to.

23 2
možnosti
RS

Můj byl odstraněn také: http://siemko.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=570452

A další najdete na hyde parku. ;-D

8 2
možnosti
JR

Čemu se divíte? Vždyť vy také s radostí odstraňujete nepohodlné příspěvky ;-D;-D;-D. Cenzoři idnes akorát dělají to stejné co vy. Žádný rozdíl.

2 4
možnosti
MT

M77a55r92t65i91n 27T46u18m42a

29. 11. 2016 15:56

Jeden Banga piska, druhej administruje blog, co jineho se dalo cekat.

22 1
možnosti
AM

Karma. Já už jsem si předem vytvořil alternativní blog jinde - nebudu tu dělat reklamu..., ale tohle je skutečně ostuda, ovšem ono to jisté společné příjmení jistého Patrika a Radoslava možná nebude jen tak obyčejná shoda jmen, někde jsem četl, že se jedná o bratry, ale důkaz na to nemám. Je docela možné, že bratrská "solidarita" tady zvítězila nad svobodou názorů. :-( Napřed Martin Konvička, pak Břetislav Olšer, teď Lucie Provazníková..., a to se omlouvám mnoha dalším smazaným, o nichž nevím, proto je nezmiňuji. Ale ono všeho do času, časem se tohle projeví na snížení čtenosti, pokud tato praxe bude pokračovat, to je můj osobní názor.

25 2
možnosti
JR

Lživým proruským a neonacistickým názorům je třeba zatnout tipec, to se na mě nezlobte. 8-o

1 35
možnosti
HD

No to snad ne... oni ji to fakt smázli? To má Banga tak dlouhé prsty a neustojí slušnou pravdu?

18 1
možnosti
AN

A97l49e82š 74N17o78v41á40k

29. 11. 2016 16:30

Jeho bratr je cenzo4 diskuzí iDnes..

Opět.

18 1
možnosti
MS

koukam ze mizi i komentare (napr ty s linkem na Luciin smazany blog). Tvl to je masakrozni.

21 1
možnosti
LP

Komentáře z diskusí na hlavní stránce blogu mizí rychle. Tady je to trvanlivé.

2 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2295x
Zajímám se o dění ve společnosti a mnohé věci mně připadají absurdní a nehodné 21. století. Nemám rád lživé zpravodajství a komentáře, politickou korektnost a pokrytectví a rád otevřeně nazývám věci pravými jmény.

Píšu jen tehdy, pokud mě něco skutečně "nadzvedne".

Seznam rubrik