Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Ten odkaz je opravdu dobry, to ostatni je prujem.

1 0
možnosti
MS

Stačí mi bod 1), abych usoudil, že jste spadl z višně. My jsme se bránili vlivu Sovětského svazu ? A kdo jim více než dvacet let po roce 1968 lezl do zadku všemi možnými způsoby ? A za co myslíte, že Československo dostalo od Sovětů odměnu v podobě prvního kosmonauta z jiné země, než SSSR a USA ? 8-o Nenechte se vysmát ... :-/

2 2
možnosti
Foto

Naučte se číst. Rv

Napsal jsem, že jsme se "vlivu Sovětského svazu většinově bránili". Tím mám na mysli, že drtivá většina lidí vždycky byla vnitřně proti tomuto vlivu a za tím si stojím. Někteří tak činili skrytě, doma nebo mezi přáteli, jiní i veřejně, a pak byli nuceni čelit nejrůznějším represím režimu.

Samozřejmě, že u nás také byla skupina kolaborantů a hlavně kariéristů, kteří jen využívali vzniklé situace k osobnímu prospěchu. Takoví se najdou za každého režimu. Ale podle nich nelze posuzovat celý národ.

A rozhodně jsme nikdy nebyli žádné "západní Rusko", jak podsouvají "umělci" v onom videospotu.

3 0
možnosti
MS

Škoda, myslela jsem, že Trumpovi příznivci dokážou být víc nad věcí a mají větší smysl pro humor.

2 5
možnosti
RK

Na ubohosti není nic humorného.

6 0
možnosti
FB

Je to prosté: Jste trumpovec a nemáte smysl pro humor... http://www.everysecondcounts.eu

2 5
možnosti
RH

Je to vtipné. Je to ve stylu vyjadřování Trumpa. :-)

5 11
možnosti
LW

L65e11o 57W28o96l23f

8. 2. 2017 20:42

Každopádně je to video je lepší, než váš článek. Člověk se alespoň pobaví.

S vámi, je v lepším případě nuda.

10 11
možnosti

Konečně nějaký nadhled

s jasným záměrem si z naší historie dělat srandu!

Pobavil jsem se, dokonce i zasmál a to dnes v tom politickým srabu, je moc dobře!!R^[>-]R^

4 4
možnosti
Foto

Naprosto skvele video ktere mne pobavilo. A myslim si ze i Havel by se zasmal

6 5
možnosti
JK

To zase povolené si dělat srandu pouze z kulaků, pásků, mániček, ...?

2 1
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2295x
Zajímám se o dění ve společnosti a mnohé věci mně připadají absurdní a nehodné 21. století. Nemám rád lživé zpravodajství a komentáře, politickou korektnost a pokrytectví a rád otevřeně nazývám věci pravými jmény.

Píšu jen tehdy, pokud mě něco skutečně "nadzvedne".

Seznam rubrik