Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Mnohdy není diskuse pod uveřejněnými články vůbec možná. Už jsem si zvykla a takové texty ani neotvírám, byť by měly sebelepší a zajímavý titulek.

0 0
možnosti
BG

Mám stejný pocit a rozumím Vám. Ale každý zná názor lidí na céčka. I tady na iDnes byly u některých článků o nich diskuze zablokovány.

Váš názor byl racionální, bez vulgarit, ale co ostatní, kteří se vyjadřovali nevhodně? Co byste si tam chtěl přečíst? Čím do diskuze člověk sám přispěje? Tím, co všichni vědí, co se pořád opakuje? Jeden komentář stejný jako druhý. O tom, že se dokážou rozohnit, nepochybuju. Ale někteří totiž nevědí, kdy mají přestat. Pak se musíte prohrabat vším tím hnojem a balastem, než se propracujete k nějakému slušnému názoru. Podívat se můžete na zcela volnou diskuzi na YouTube. Nechci, aby takhle diskuze vypadaly, protože mě to nebaví číst. Zajímá mě názor druhých lidí, ale číst samé urážky bez konstruktivní diskuze je mrhání energií všech lidí, co do ní přispěli.

Nejde teda o tu cenzuru, ale když třeba něco nebo někoho obhajuju já, taky to dost schytám. Promění se to v osobní útoky a z celé diskuze jsem znechucený. To si pak připadám jako kriminálník.

0 0
možnosti

Na můj vkus je tu moc trollů bez názorů, moc propagátorů komunistických desinformací, okamuristických hoaxů, ale jak tak slyším, tak jsou i diskuse mnohem horší! :-)

0 0
možnosti
JN

Mám úplně stejný pocit. Že jde o jistým směrem řízený proces. Také mě tam zablokovali několikrát a naposledy po odblokování jsem zkusil jiný přístup. Psal jsem přísně v duchu, jakým se předpokládalo. Velice jsem si dal záležet abych dodržel všechny podmínky Novinkami stanovené. Prostě polepšený člověk. A výsledek? Okamžité zablokování na trvalo! To mě utvrzuje v tom, že mohou existovat seznamy nepohodlných lidí s odlišnými názory, než jaké se očekávají. A protože je, zatím, nemohou likvidovat, tak je prostě mediálně zablokují. Ale... třeba se mýlím...

7 0
možnosti
ZZ

To si pište, že existuje seznam podobných individuí i s IP adresami !!!

;-D;-D;-D

0 0
možnosti
PC

Dnes jsou jiné než mainstreramové názory nazývány "dezinformacemi". Např. v pravidelném nedělním pořadu ČT 1 "168 hodin" byly všechny ODBORNÉ názory na vakcínu proti covidu, které nekorespondovaly s její propagací, označeny za dezinformace.

Tímto slovem se zaštiťují všichni procovidoví politici, lékaři a.j. s úmyslem plošně umlčet kritiky celé této tragikomedie.

5 1
možnosti
ZZ

Proticovidoví, proruští, proti ČT, proatomoví, proti členství v NATO, EU ..........

Takových nežádoucích diskutérů je neúrekom !!!!

;-D;-D;-D

2 1
možnosti
TD

"Nikde nevidím žádnou výjimku, že by na veřejně přístupných internetových soukromých serverech naše Ústava a Listina neplatily."

Takže kdekoli cokoli napíšete, tak vlastník to musí strpět a nechat to tam (zadarmo) viset do skonání světa? Protože jinak by to byla cenzura? Asi ne, viďte.

Máte právo se vyjadřovat kde uznáte za vhodné, ale pokud nejste zároveň vlastníkem, tak nemůžete po ostatních chít, aby Vám toto právo umožňovali realizovat na jejich náklady. Zaplaťte si doménu, zprovozněnte si webový server a můžete si plkat co hrdlo ráčí.

Ale nezapomeňte, že naše ústava zpravidla obsahuje kouzelnou formulku "za podmínek stanovených zákonem". A Vámi citovaný článek 17 Listiny základních práv a svobod není výjimkou. Jaksi pohodlně jste při citování skončil u bodu 3, ovšem hned následující bod uvádí:

(4) Svobodu projevu a právo vyhledávat a šířit informace lze omezit zákonem, jde-li o opatření v demokratické společnosti nezbytná pro ochranu práv a svobod druhých, bezpečnost státu, veřejnou bezpečnost, ochranu veřejného zdraví a mravnosti.

Takže na co si vlastně stěžujete?

3 1
možnosti
Foto

Pokud byl autorovi smazán konkrétní příspěvek, tak o který případ v v odstavci 4 jde?

A když to tak vezmu kolem a kolem, tak se vše mělo odehrát následujícím způsobem. Měl se sejít parlament a ten schválit zákon, který by přikazoval provozovateli webu smazat příspěvek pana Mazurka.

1 0
možnosti
Foto

Souhlas, karmaR^.

Svoboda projevu je jen tehdy, když je zaručená i svoboda po projevu.

Děsí mě výhrůžky Ministerstva vnitra, že je nutné sledovat diskuse k "některým tématům" a na "některé diskutující si došlápnout".

5 0
možnosti

R^

Tak ti mám takový divný pocit, že skutečně cenzúra stále trvá. A utahujeme šrouby! Dokonce i zde jsou stesky, že článek nebyl pustěn na první stránku, ale byl zařazen pouze na soukromou stránku. Inu, nejsou to naše stránky. Jsou to stránky Mladé fronty, stránky Babišovy. Buď se podřídíme, nebo můžeme jít jinam. Ale s takovým, Vámi popisovaným, zásahům do diskuse jsem se zatím nesetkal. Dokonce ani nactiutrhající příspěvky si musí autor mazat sám. Tak uvidíme! Nechtěl bych dělat administrátora!

:-)

0 1
možnosti
ZZ

Myslíte, že blogy a jejich umístění kontroluje samotný Babiš, nebo je to spíš pan Banga ?

A ten Babiše vůbec nemusí - ovšem peníze Agrofertu mu nesmrdí.

;-D;-D;-D

2 1
možnosti
KT

Svévolná cenzura?

To je báječný vtip o pouhých dvou slovech, gratuluji, pane Mazurku!

4 1
možnosti

Komunistické hlášky cenzúrovány zřejmě nejsou! :-)

0 0
možnosti
ZZ

V roce 1989 na náměstích stáli a klíči zvonil zejména ti, kteří ani netušili, jaký bude další vývoj.

;-D;-D;-D

3 1
možnosti
PC

"V roce 1989 na náměstích stáli a klíči zvonil zejména ti, kteří ani netušili, jaký bude další vývoj."

-------------------------------------------------------------------

No, že jsem tak smělý, pane Zavadile, a vy jste to tušil, nebo jste tehdy ještě tahal kačera?

0 0
možnosti
MK

Naprostý souhlas. Jiný příklad je článek 2, kde se praví "Každý může činit, co není zákonem zakázáno, a nikdo nesmí být nucen činit, co zákon neukládá".

A nyní zkuste porovnat s realitou, kterou zažíváme v posledních měsících.

12 1
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2295x
Zajímám se o dění ve společnosti a mnohé věci mně připadají absurdní a nehodné 21. století. Nemám rád lživé zpravodajství a komentáře, politickou korektnost a pokrytectví a rád otevřeně nazývám věci pravými jmény.

Píšu jen tehdy, pokud mě něco skutečně "nadzvedne".

Seznam rubrik