Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MC

Máte pravdu, stydím se za všechny naše intelektuály. Na hradě i pod hradem.

3 2
možnosti
JV

J55i18r72i 76V79r28a95b70e43c

26. 10. 2016 16:29

Cela republika vi kdo je notoricky lhar !!!

4 2
možnosti
JV

Jen malou poznámku: včera odpoledne mluvčí velvyslanectví Kanady sdělil, že velvylanectví nebylo ohledně vyznamenání občana Kanady kontaktováno. To znamená, že p. Brady na seznamu vyznamenaných nebyl!!

10 1
možnosti
PN

P28e53t26r 33N26ě12m52e85c

26. 10. 2016 16:32

Pepo, nikdo nikdy netvrdil že cosi posílal na kanadskou ambasádu.

1 2
možnosti
JL

Ze začátku tvrdíte něco o objektivitě, abyste v článku vynášel soudy, které jsou jenom a pouze ve prospěch Miloše Zemana - navíc soudy neověřitelné, tudíž vycucané z prstu.

7 7
možnosti
PP

Já váš názor nesdílím. A navíc se mi nelíbí, jak tvrdíte, že nic nevíme a asi se nic nedovíme. Mě Gazdík a spol neurážejí a ani mi nikam neplivou. Alespoň touto akcí ne. Zato z toho pána na hradě už je mi dlouho nanic.

6 7
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2295x
Zajímám se o dění ve společnosti a mnohé věci mně připadají absurdní a nehodné 21. století. Nemám rád lživé zpravodajství a komentáře, politickou korektnost a pokrytectví a rád otevřeně nazývám věci pravými jmény.

Píšu jen tehdy, pokud mě něco skutečně "nadzvedne".

Seznam rubrik