Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

P53e71t35r 51B10r67o56ž

8. 11. 2016 14:05

Nechápu, co autora tak rozčiluje. Pokud se divadelní hra pohybuje v mezích zákona, tak je všechno v pořádku. A jestli je to dobré, nebo blbé, o tom rozhodnou diváci. Autor se tváří jako jediný povolaný kritik, ale spousta lidí může mít názor zcela opačný. Hru jsem neviděl, ani mne nijak zvlášť neláká, ale netroufl bych si, na základě několika úryvků, žádat, aby proti divadlu tvrdě zasáhla pěst dělnické třídy ;-D

8 7
možnosti
PK

Toto představení jsem neviděl, takže jej nemůžu hodnotit... ale pokud budou hostovat s tímto představením někde poblíž mého bydliště, tak se rád podívám... Co mě ale překvapuje, to je někdy až nepříčetná reakce některých diskutujících... Možná je to už věkem, ale nějak si nepamatuji, že by obdobně reagovali lidé, když se terčem satiry stali pánové Havel, Klaus či Kalousek... Vzpomeňme si jen na "gumáky" či na vystoupení pana Šimka a paní Bubílkové... ani v jednom případě si autoři nebrali servítky... Začínám mít dojem, že části našeho národa začíná "lézt na mozek" přílišný ateismus a tak si hledají náhradu za Boha... a jak vidno, tak nalezli... a reagují dosti obdobně jako např. pan Vladimír Šnek, když se na technetu objeví jakýkoliv článek, který odporuje jeho náboženskému přesvědčení...

10 3
možnosti
RK

R97a68d30i19m 33K74a24l35a29s

8. 11. 2016 13:10

To je aspoň slovo:-)...

Už včera jsem si poslechl dvě ukázky. Jedna byla celkem vtipná a druhá mi přišla nudná (nic konkrétního se v onom dialogu neřešilo, nebyla v něm žádná narážka, šlo jen o mluvnické cvičení, které ani nekorespondovalo s očekávanou mluvou hradního mluvčího - taková prázdná sláma).

A teď se k tomu vyjádřete...:-)

Když napíšete, co to je za slabotu?, tak vlastně na sebe upozorňujete:-) a říkáte si o to, aby vám někdo řekl, že jste nějaký hradní přisluhovač a obdivovatel Zemana.

Představení samozřejmě neznám, ale z toho, co jsem slyšel, nešlo o tak výživný materiál, jako bylo svého času představení Ivánku kamaráde. Zřejmě jsem čekal víc?

A pak je tu ještě jedna otázka, která je opět problematická, a která se vlastně nadnáší v blogu. Je to představení dobré nebo špatné? A jestli je špatné, nemají máslo na hlavě kromě Ovčáčka i oni divadelníci?

Nevím, neviděl jsem, ale spíše se tím otevírá prostor proto říct, že si samozřejmě ze spousty věcí dělat legraci můžeme, ale měli bychom si moci dovolit i říct, že je něco škvár, pokud tím škvárem skutečně je bez ohledu na nějaké politické preference a sympatie.

To první můžeme, ale to druhé... No - nejsem si jistý na kolik je akceptovatelné a co vlastně rozhoduje...? Umělecká kvalita anebo sympatie a antipatie?

5 0
možnosti
VH

Luděk Mazurek - lejno mezi blogery. !!Rv

8 19
možnosti
PV

Jezkovy zraky, tolik humbuku kolem toho, ze nekdo vyjadril svuj svobodny nazor a jeste si myslel, ze je to umeni. Umeni je abstraktni vec a kazdy muze povazovat za umeni cokoliv. Treba jak Zviratka obdivuji ... (vsak ten obraz byl verejnosti propiran dost dlouho). Proste co me neoslovuje, to nevyhledavam. Faktem proste je, ze kdyby nebyl Ovcacek, tak nic takoveho asi nevzniklo, ze?

18 1
možnosti
LP

Tak jsem si poslechl ukázky, které jsou v článku na Novinkách, abych si na to udělal alespoň trochu názor. Místy to vypadá hezky.

S názorem pana Mazurka však souhlasím. Pro člověka, kterému záleží na naší zemi a vnímá tu špínu, která je na ni házena, je to zlé a chápu, že pan Mazurek napsal to, co napsal. Já to celé vnímám jako součást demontáže našeho státu. Lidem, kteří dávají přednost EU před naším vlastním státem, toto vše jistě nevadí a vyhovuje. Ač některé věci vnímáme jinak, tak důsledky poneseme všichni stejně.

Ředitel zlínského divadla řekl: "Naší hlavní motivací je, aby tento kabaret rozpoutal diskusi."

Já říkám: "Už aby začala. Včera bylo pozdě."

Bude to náročný rok. Skončíme jako rozdělený národ, nebo z toho budeme všichni tak otrávení, že nás k volbám přijde ještě méně? Ať už bude výsledek jakýkoliv, tak mám pocit, že "režisér" dění v naší zemi bude spokojen v obou případech.

14 11
možnosti
VK

Hádejte, kdo má na tom rozdělení lví podíl? A o tom ta satira je.;-)

12 4
možnosti
VH

Dokonalá Zemano - Ovčárovina. Každý, kdo s autorem nesouhlasí je smazán. Cenzura až na půdu. Bolševik (či zastánce jiné diktatury) se nezapře.

12 5
možnosti
Foto

Teď jsem si vzpomněla, pane Mazurku, tohle by vám mohlo spravit chuť :-)

https://www.stream.cz/blanik/10006176-viroza-ovcacek

2 4
možnosti
Foto

Já myslím, že chyba je v tom, že Vám chybí deset deka nadhledu a kilo smyslu pro humor

10 6
možnosti
Foto

Já bych to dala po kile :-)

2 6
možnosti
TK

Mazurek ...

Nejste vy "náhodou" příbuzným důstojníka Mazurka z Černých baronů ? !!8-o

7 6
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2295x
Zajímám se o dění ve společnosti a mnohé věci mně připadají absurdní a nehodné 21. století. Nemám rád lživé zpravodajství a komentáře, politickou korektnost a pokrytectví a rád otevřeně nazývám věci pravými jmény.

Píšu jen tehdy, pokud mě něco skutečně "nadzvedne".

Seznam rubrik