Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TV

Jsem sam amaterskym hercem, jeste k tomu pochazejicim ze Zlina, a tak trochu jsem predpokladal trapnost tohoto dila (ac sam Ovcavka nemusim). Ukazky me jen utvrzuji a diky za prispevek. Ono se krasne bojuje za "demokracii" na te spravne strane (ostatne jako vetsina umelcu vzdy)... A co EU panove a damy ze Zlina? Troufnete si proti dotacim?

16 8
možnosti
Foto

Á, pan všeuměl :-\

2 6
možnosti
MN

Hmm. Ty ukázky z díla "Ovčáček čtveráček“ vypadají jako křečovité amatérské scénky na pionýrském nebo svazáckém táboře.

Musím říct, že bonmoty skutečného Ovčáčka ve skutečném životě mi připadají jednoznačně vtipnější. Například si vzpomínám na jeho odpověď na tiskové konferenci na jaře v době hysterické aféry kolem Babišova Čapího hnízda. Nějaký redaktor se ho zeptal na názor prezidenta na tuto aféru. Ovčáček tehdy odpověděl:

„Pan prezident se už předtím vyjádřil, že se nevěnuje kukaččím, drozdím nebo čapím hnízdům. Jsou tady mnohem důležitější věci, které poněkud zapadají ve stínu Čapího hnízda...".

Pokud se páni herci chtějí podívat, jak ve vypadá opravdová skvělá satira na Zemana, ze které není cítit ta studená nenávist a při které se úplně všichni baví a řehtají, tak ať se podívají zde na asi 13 let starý geniální vizionářský kousek pana Šimka:

https://www.youtube.com/watch?v=YcDiJaFM_n8&feature=youtu.be

9 4
možnosti
KB

To je tak, když někdo trapné a buranské bonmoty Zemana a Čtveráčka považuje za vtipné. To mluví fakt za vše.

8 4
možnosti
Foto

J59a45n84a 61M90a87j56o71v43á

7. 11. 2016 23:45

Tak jsem si to přečetla, k divadlu mám blízko. I usoudila jsem, že zajdu, abych mohla napsat blog. Vyprodáno. Nic nebude. 8-o

3 1
možnosti
JN

Nevěšte hlavu a zajděte si na něco jiného. Kromě této slátaniny má zlínské divadlo na repertoáru řadu opravdu dobrých inscenací, které vyprodány nejsou.

3 3
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

MM

Jako satira se mně to líbí, námětů z Hradu je dost a dost.

23 2
možnosti
VH

Já tomu rozumím takto: Ovčáček je lejno. Jde o to čí.

Společnost je třeba od každého lejna oistit (a někdy i od jeho "stvořitele"ú.

16 2
možnosti
Foto

Představení jsem neviděl, nehodnotím. Ale je zajímavé, kolik čtenářů v zásadě blogera podporuje. Do diskuse nebo jmenovité podpory nejdou, jen pro něj kliknou. Ostatně není se co divit. Možná jsou skromní, možná trošku bázliví, ale nejspíš se neradi nechávají urážet nebo zesměšňovat vtipnými praporečníky toho správného inteligentního názoru.

8 3
možnosti
Foto

Tak to není, + - 40 je stabilní zemanovsko-putinovská karma. A ti lidé jen klikají proto, že spousta z nich neumí česky

2 10
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
8 6
možnosti
LW

L57e87o 67W18o31l65f

7. 11. 2016 21:48

On to někdo tvrdí? Kabaret je pouze tzv. lehká múza.

7 0
možnosti
FV

Tohle je hodně dobrý, mazurku: "...nutit lidi smát se...". Jak se to dělá, prosím?

Poručík Dub, zřejmě podobné inteligence jako vy: "Švejku vy mě ještě neznáte, ale až mě poznáte, já vás donutím až k pláči." Tohle už je vyšší úroveň.

23 4
možnosti
KB

K83a98r96e89l 14B48o28č94e90k

7. 11. 2016 21:35

No jo, někdo to má a někdo nemá ;-D

1 0
možnosti
Foto

Inu, šmíra se dnes vydává za umění. Jen se to maskuje nálepkou avantgarda.

Politická rádoby angažovanost na úrovni kavárny je k tomu už jen přílepek ;-)

15 19
možnosti
VV

On to někdo z autorů,či herců vydává za umění? Jak jste na to přišel, pane skoroherec?8-o

12 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2295x
Zajímám se o dění ve společnosti a mnohé věci mně připadají absurdní a nehodné 21. století. Nemám rád lživé zpravodajství a komentáře, politickou korektnost a pokrytectví a rád otevřeně nazývám věci pravými jmény.

Píšu jen tehdy, pokud mě něco skutečně "nadzvedne".

Seznam rubrik