Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LB

Dobrý den, Lucie napsala blog, v kterém odůvodnila a podložila svůj názor. Podle diskuse s ní spousta lidí souhlasila, ale zároveň varovala, že to špatně dopadne. A už je to zde, admini se projevili. Co kdyby k tomu napsali důvod a seznámili nás rovnou s tím, jaké mají zadání ohledně blogů, co můžou pustit a co ne. A styl Banga smí ventilovat svůj názor, ale oponenti ne, to už tu kdysi bylo. Hlavně že pak mají plnou pusu demokracie.

48 1
možnosti
LC

umlčovat jiný názor je fašistické a komunistické a islamistické !!

11 1
možnosti
JR

Ten argument používají zhusta fašisté a komunisté.

0 7
možnosti
MS

Tak Lucie uz je v cenzorskem pekle, jak tu nekdo vcera predpovedel.

Kde je mlikar se ptam? Nepohodlni blogeri se zacinaji ztracet? Jeste bych pochopila presunuti blogu do soukromych, ale totalni vymaz? Jsem z toho dost zaskocena, tohle jsem necekala.

Jojo, na neposlusne blogery, kteri se notabene navazeji do bratra velkeho admina, se holt musi tvrdou rukou, jinak by tu uplne zdivoceli.

Porad doufam, ze ho Lucie smazala sama anebo ze je zde nejaka technicka zavada. Jinak je to proste spatne...

26 1
možnosti
VP

Celých 20 minut trvalo než vás šoupli do Hyde parku .... R^ Co dodat.

9 0
možnosti
Foto

Vidím, že tento můj blog byl administrativně přesunut tam, kde ho v podstatě nikdo ani nenajde - do rubriky "Hyde Park".

Já si nemyslím, že by se mělo takto jednat o nějakou "interní záležitost". Podle mě se jedná o věc hlavní společenské rubriky.

Ale já nemám tu moc a kdo má moc, ten má i "pravdu" ..... Rv

51 1
možnosti
VK

Měla jsem nastaveno, že mi přijde upozornění na článek oblíbeného blogera, už dlouho nic.Myslela jsem, že Lucie přestala psát nebo co a ono je to asi jinak!Jdu na fb.

P.S-D.Trumpovi se už vůbec nedivím,že s medii nekomunikuje.

19 0
možnosti
LC

mám rád Ortel V

nemám rád BonguRv

8 3
možnosti
LC

Lucie provazníková má pravdu

Bratři Bongové nemají pravdu

13 1
možnosti
LC

Lucie Provazníková popsala situaci pravdivěR^

9 1
možnosti
MN

Lucie, určitě to zde čtete (nebo už zakázali i číst?), moc Vás zdravím a děkuju za to, že jste.

21 0
možnosti

už zakázali psát a zakázali zpívat = a pak, že je svoboda slova;-D;-D;-D

11 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2295x
Zajímám se o dění ve společnosti a mnohé věci mně připadají absurdní a nehodné 21. století. Nemám rád lživé zpravodajství a komentáře, politickou korektnost a pokrytectví a rád otevřeně nazývám věci pravými jmény.

Píšu jen tehdy, pokud mě něco skutečně "nadzvedne".

Seznam rubrik