Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MN

Ano. Také jsem její blog ráno hledala. Včera v diskuzi jsem to ale očekávala, že se "všichni budeme smažit v cenzurním pekle". Jako by název jejího posledního blogu "Ortel českého národa" byl předzvěstí, co nás ve světě pravdy a lásky čeká.

V tomhle případě asi navíc platilo: já na bráchu, brácha na mě.... no vidíte, jakou moc má jedna rodina Bangů.

18 2
možnosti
TP

T22o25m35á41š 52P12í97c64l

29. 11. 2016 11:16

To je tak. Byli dva bratři Bangové. Jeden je mizerným zpěvákem a mizerným hudebním tvůrcem, ale v rámci pozitivní propagace byl propagován Českou televizí, dokonce i bez hlasování diváků vyslán na Eurovizi. Odtud se vrátil s ostudou a popularity se nedočkal, přesto byl jako host na vyhlášení slavíků. Druhý se stal bez kvalifikace cenzorem na iDnesáckých blozích.

Prostě se stalo jenom to, že se ukázalo, že pozitivní diskriminace moc nefunguje.

30 3
možnosti
LC

nejede mi plusování a jako na potvoru, jsem na druhé straně barikády vlastenec, dávám pluis

2 1
možnosti
JN

J52i65ř16í 85N26o26s10e51k

29. 11. 2016 11:15

V čem konkrétně Lucie porušila kodex? 8-o

8 0
možnosti
JV

Napsala pravdu ...

17 0
možnosti
JR

Demokracie se totiž musí umět také bránit.

Takže tento krok je logický a správný.

Demokratické Německo po válce si také nenechalo do všeho kafrat nacisty.

1 17
možnosti
JV

ANO, republiku si rozvracet nenecháme...to se říkalo před 30 lety...

6 0
možnosti

je to katastrofa - napsala pouze pravdu - nemyslím, že v blogu prosazovala Ortel - admin je fakt bratr Bangy?? ;-D;-D chápu

16 0
možnosti
JS

Ač nesdílím názory slečny Provazníkové, tak musím jako kdysi u slečny Vojtekové souhlasit, že tohle by se dít nemělo, to se opravdu vracíme o 27 let zpět..

17 1
možnosti
PH

Mně by jenom zajímalo, proč to redakce dělá (a nemyslím si, že by to byla přímo "Bangovina") - musí přece tušit, že tím jenom přilije olej do ohně. Text se už kopíruje přes FB a pomalu se z něj stává článek s astronomickou čteností. Zase nám tady mizej lidi a někdo se třeba zeptá, kde je Mlíkař? No, radši už budu držet hubu a půjdu napsat něco, no něco o... třeba přidám nějaký recept na dobrou polívku, to je nezávadný.

26 0
možnosti
VK

No a já pojedu na chalupu;-D

0 0
možnosti
JR

Pokud zmizel někdo, koho obdivujete vy, tak to je určitě jen dobře. ;-)

1 18
možnosti
PV

P91a34v83e22l 42V53é10b10r

29. 11. 2016 11:09

No, stačí vzpomenout na pana Konvičku a již víme, která bije!

1 0
možnosti
JN

J28i31ř64í 63N71o34s93e63k

29. 11. 2016 11:09

Ještě ráno byla v Osobních, chvíli na to vůbec.

Víc než smutné Rv

4 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2295x
Zajímám se o dění ve společnosti a mnohé věci mně připadají absurdní a nehodné 21. století. Nemám rád lživé zpravodajství a komentáře, politickou korektnost a pokrytectví a rád otevřeně nazývám věci pravými jmény.

Píšu jen tehdy, pokud mě něco skutečně "nadzvedne".

Seznam rubrik