Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FB

Funkční odkaz na ten zdrojový článek jsem v textu nenašel, nicméně jsem si ho vygugloval a nechci vám kazit to spravedlivé rozhořčení, ale v tom dokumentu se píše, že muslimské komunity v Itálii prohlašují, že "odmítají všechny formy násilí a terorismu". Slova "odmítat" a "zříkat se" mají dost zásadní významový rozdíl...

6 1
možnosti
FB

"Mezi slovy "odmítat" a "zříkat se" je dost zásadní významový rozdíl." Omlouvám se :-)

1 0
možnosti
RT

Měl jsem úplně stejné pocity, když jsem pročítal tuto "výbornou" zprávu, a připadal jsem si jako v Absurdistánu.

Ale asi Italové mají pravdu, u nich bomby možná vybuchovat nebudou, protože jejich vláda tímto krokem zahájila kapitulaci před islámem. Oni pro jistotu ve všem islamistům ustoupí!;-O

A nejlepší je zpráva o závazku v italštině, tady už si italská vláda ze svých lidí dělá fakt srandu!

17 0
možnosti
JR

J18a62n 90R13á52ž

2. 2. 2017 19:07

Dělat si srandu ze svých občanů, se stalo pro jednání vlád zemí EU jakýmsi standardem. Když se dívám na názorové kotrmelce a protichůdná prohlášení německé vlády v poslední době, a srovnáme-li to s prohlášeními např. jejich kancléřky a ministra vnitra z ještě před několika málo měsíci, tak už se to ani za legraci nedá považovat. To je naprosté opovrhování rozumovými i paměťovými schopnostmi obyvatel.

4 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2295x
Zajímám se o dění ve společnosti a mnohé věci mně připadají absurdní a nehodné 21. století. Nemám rád lživé zpravodajství a komentáře, politickou korektnost a pokrytectví a rád otevřeně nazývám věci pravými jmény.

Píšu jen tehdy, pokud mě něco skutečně "nadzvedne".

Seznam rubrik