Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Co se týká vězení, tak podmíněných trestů za nevhodné názory, již u nás padlo několik. V USA je to daleko horší, tam Manning dostal mnohaleté vězení a Snowdenovi či Assangeovi, kteří odhalili zločiny páchané americkými vojáky v dobytých zemích, hrozí desítky roků vězení.

Zajímavé bylo, když M. Dzuris při svém živém vysílání z USA prohlásil, že to, kvůli čemu utekl z ČSSR před rokem 1989 do USA, teď mají v USA v plné parádě (tedy cenzuru a pronásledování za politické názory). Takových názorů od našich emigrantů jsem četl více.

A počítejme, že cenzura značně přitvrdí.

Stačí jen IDnes, kde za poslední roky zmizeli všichni blogeři do jednoho, kteří měli jako hlavní téma soužití s nepřizpůsobivými menšinami, jako druzí zmizeli všichni blogeři, kteří psali o problémech s islamizací Evropy a muslimskou migrací do Evropy a poté zmizeli téměř všichni blogeři, kteří se kriticky vyjadřovali vůči západní "demokracii" (což je můj případ).

Na blogu IDnes je nyní názorová "šeď" a počítejme, že za nějaký čas zde z politických blogů zůstanou už jen blogy na oslavu Bidenových "demokratů" či o "cukrování buchet"...

18 4
možnosti
MM

Zajímá mě váš výraz! "západní! demokracie." Podle mne je demokracie jen jedna, to jen komunisti přidávali adjektivum lidová a jak to tragicky dopadlo je všeobecně známo.

5 0
možnosti

"Bidenovu inauguraci hlavně tíží pochybnosti o správnosti a pravdivosti výsledků voleb, na základě kterých byl Biden zvolen prezidentem".

Zdroj: https://ludekmazurek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=764086

Nejdříve vypotíte tuto větu a pak jedním dechem napíšete, že byste si nedovolil napsat něco o zfalšování amerických prezidentských voleb, protože nemáte žádné důkazy. Zábavné.:-)

Nicméně ani tak by takové vyjádření nemělo být důvodem k blokování účtu, v tom s vámi souhlasím.

1 9
možnosti
MT

Taky nechápu, jaké jiné pochybnosti by inauguraci měly tížit. Na pozvánkách není požadavek na dresscode?

0 0
možnosti

Stížnosti na cenzúru na Novinky.cz čtu tady častěji a je to podivné. Uznávám, že když ty stránky nejsou moje, že majitel stránek nějaká omezení může vyhlásit nebo preferovat a já se musím podřídit, ale je to pro mne podivné. Občas si kladu otázku, zda majitel neobsadil post administrátora bývalým komunistou nebo nějakým zdrojem hybridní války, ale musím se k tomu postavit čelem. Buď se podřídím nebo jdu diskutovat jinam. Na mně ty Novinky.cz určitě nestojí... :-)

2 0
možnosti
JN

Pokud novinky nejsou veřejný server, ale soukromý, tak ať jsou na uzavřenou, soukromou síť jen pro své členy, kteří jen jim za to platí, něco jako klub a neobtěžují veřejný internet.

3 0
možnosti
JH

Tahle nebezpečná fantasmagorie, bohužel, není specialitou jen Novinek!

8 0
možnosti
JN

Já jsem na novinkách také zablokován trvale. Moje zkušenost je takováto: po týdenní blokaci, jsem začal psát přesně v duchu "jak se očekává" a jaký je trend na novinkách. Absolutně žádné porušení jejich podmínek. Výsledkem bylo trvalé zrušení účtu do pěti minut. Patrně mají seznam nepohodlných lidí, které tam prostě nechtějí. Ale nevím. Marně jsem přemýšlel, co to je tam za lidi. Každopádně jsou nebezpeční pro budoucnost této země. A mám strach, že to může být ještě horší.

12 0
možnosti
RK

Jsou to ilumináti ;-D. Budoucnost této země není v diskusi na Novinkách, ale o tom, kolik lidí se nechá koupit.

2 2
možnosti
JB

Jasná karma !!! R^R^R^ Také vzpomínám na roky 1990 až řekněme 1998 , to bylo asi období největší svobody slova, svobody projevu a názoru.

10 0
možnosti
Foto

J75o17s88e18f 64B83á46r76t24a

17. 1. 2021 10:12

Mám stejnou zkušenost a vím o nejméně třech diskuzích, které úplně odstranili z důvodu nevhodných příspěvků. Toho jejich cenzora bych fakt rád viděl.

9 0
možnosti
KT

Lžete, jako když tiskne Rudé právo, jinak byste neměl na Novinkách stále své diskuzní příspěvky.

Ale to lhaní k Vám už tak nějak patří...

3 18
možnosti
Foto

Vážený pane Trčálku!

Udělám naprostou výjimku a vyjádřím se tady k Vašemu nařčení.

Považuji za naprostou sprostotu někoho falešně veřejně označit za lháře, aniž by měl k tomu jakékoli důkazy či důvody. A Vy evidentně bohužel takovým hulvátem jste!

(Mazat Vás ale nebudu - každý si o Vás a Vašem napadání klidně může učinit úsudek sám.)

13 1
možnosti
KT

Máte to nějak, popletené.

Novinky nejsou veřejný server, na takovém Protiproudu taky tvrdě cenzurují.

A taky lžete.

https://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/diskuze/trump-zuri-ivanka-ma-navstivit-bidenovu-inauguraci-40347561?timeline-doporucujeme-lastItem=40347734

2 7
možnosti
RK

To se asi někdo za Mazurka převlékl ;-D

1 1
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2295x
Zajímám se o dění ve společnosti a mnohé věci mně připadají absurdní a nehodné 21. století. Nemám rád lživé zpravodajství a komentáře, politickou korektnost a pokrytectví a rád otevřeně nazývám věci pravými jmény.

Píšu jen tehdy, pokud mě něco skutečně "nadzvedne".

Seznam rubrik