Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je vidět, že o 50. letech nemáte zdání.

0 2
možnosti

Dnes byli zaměstnanci úřadu práce informováni, že nesmí veřejně prezentovat žádné své proruské, či protivládní postoje ...... a kdokoliv tento ústní příkaz poruší, musí být nahlášen na příslušná místa .........

;-(;-(

0 0
možnosti

Dávám autorovi za jeho článek (a poté jeho věcné argumenty v diskusi) karmu R^.

Žasnu, kolik lidí nedokáže rozlišit pojmy, jako názor (pluralita názorů, t.j. názorů SLUŠNĚ prezentovaných!) versus vyhrožování, kriminalizace a vyzývání ke štvanici, jak to udělala p. Hovorková, zjevně skutečně inspirovaná praktikami 50. let.

Uvědomují si vůbec ti druzí, kteří ve slovech p. Hovorkové nevidí nic špatného, natož pak nebezpečného, co schvalují a k čemu vlastně přispívají? Oběti totalitních režimů se musí v hrobě obracet!

11 2
možnosti

* Pozn. Nedokáže rozlišit, nebo NECHCE rozlišit....(?)

5 0
možnosti

Fórum 24 skvěle vytáčí konspiratory, vlastence svými argumenty které je tak štvou.

2 4
možnosti

Pane Mazurku, uznávejte pluralitu názorů!

Jste přece demograt!

2 5
možnosti
Foto

Fašismus, pane Trčálku, neuznám nikdy.

A rozhodně rozlišuji názory (a jejich pluralitu) a evidentní fašistické svinstvo.

3 0
možnosti
Foto

Viděl jsem kousek demonstrace na internetu. Kousek se začátku, pak už jsem neměl sílu sledovat to dál. Pustil jsem si až závěr demonstrace s projevy Konečné, Skály a Foldyny. Jejich projevy následovaly hned po sobě, byly úderné a skoro stejné. Pak ještě svatováclavský chorál (?) a celá československá hymna.

Podle mne přišli na demonstraci frustrovaní zoufalci, kteří se nechali oblbovat podvodníky na pódiu.

7 3
možnosti

Milion chvilek to měl koncipované naprosto stejně !

;-D

5 3
možnosti
Foto

P92e21t95r 23H12a40n21n45i45g

29. 9. 2022 13:17

Skutečně jsem rád, že už je mi tolik, kolik, mi je. Vůbec nezávidím mladým, kteří si vůbec neuvědomují, že svými názory připravují novou totalitu, která je smete právě tak, jako smetla ty, kteří pomýleně po roce 1945 volil KSČ. Jsem šťastný člověk, že jsem dvakrát za svého života mohl svobodně cestovat 1964 - 1969 (to většinou autostopem) po Evropě a pak od roku 1990 po celém světě. Mám přátele v celé Evropě. Jsem Evropan celou svou duší a je mi nesmírně líto, že Evropa stojí před záhubou. Děkuji za tento Váš článek, jsem rád, že někdo bude zde chránit svobodu slova, protože já už asi, z důvodů nesmírné nenávisti zde, budu končit. Ještě jeden článek a pak dost. Redakce by měla zvážit volnější přijímání diskutérů, bez udávání čísel OP, aby diskuze na blozích iDnes nebyly tak jednostranné a připomínající novinové články z nejtužších dob totality (50tá léta). Spousta lidí mi píše, že už nechce číst zdejší nenávistné projevy lidí (které některý z diskutérů nazval uličním výborem) a žádá mne, abych publikoval své úvahy a články jinde. Nechtěl jsem být zbabělý a povolil jsem diskuzi. Ten poslední můj článek bude ale bez diskuze.

13 0
možnosti
Foto

Je i o líto, ale vím, že máte pravdu, pane Hannigu. R^

7 1
možnosti

Plný souhlas s článkemR^.

Štvanice, jak je známe z 50. let a jak ji tady ještě nedávno všichni (opravdu tedy všichni?!8-o) odsuzovali a pohrdali jí, je najednou dle některých "demokratů" opět pořádku? Hovorková vlastně napsala "jen svůj názor"? 8-o Takže sprosté ostuzování, vyzývání k násilí a výhrůžky těm, kteří se cítí být jakkoli ohroženi a kteří proto nedrží současnou lajnu, je najednou OK? Jaký typ lidí může tohle považovat za omluvitelné, přijatelné, ba dokonce vítané?

Na to je jen jediná odpověď: tytéž kreatury, které to činily a schvalovaly v oněch 50. letech!

12 1
možnosti

Žádná štvanice jako v padesátých letech tu není, akorát urazite ty, co padesátky opravdu zažily.

3 9
možnosti

Jinak díky za odkaz na forum24.cz. I pan šéfredaktor k tomuto vydal článek:

https://www.forum24.cz/zradci-naroda-prestante-mavat-ceskymi-vlajkami/

3 0
možnosti

Souhlasím s Vámi, pane Mazurku R^[>-], až na tvrzení, že "server FORUM 24 je renomovaný" ... ale asi Vám rozumím proč jste tu novinářskou ž**pu nazval "renomovanou":-).

7 0
možnosti
Foto

„Přirozenou nevýhodou demokracie je, že těm, kdo to s ní myslí poctivě, nesmírně svazuje ruce, zatím co těm, kteří ji neberou vážně, umožňuje téměř vše.“ — Václav Havel :-)

9 0
možnosti
Foto

Ano, paní Jandová.

A proto bychom demokracii měli chránit před svinstvy typu Rudého Práva minulého století, jakých se tady přesně dopustila paní redaktorka FORUM 24.

8 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2295x
Zajímám se o dění ve společnosti a mnohé věci mně připadají absurdní a nehodné 21. století. Nemám rád lživé zpravodajství a komentáře, politickou korektnost a pokrytectví a rád otevřeně nazývám věci pravými jmény.

Píšu jen tehdy, pokud mě něco skutečně "nadzvedne".

Seznam rubrik